søndag den 26. juli 2015

Stille og rolig søndag // Nice and calm Sunday

I dag har været en stille og rolig søndag ☺️ Vi stod op og gik i kirke. Jeg tog med Lucy i søndags skole igen, det er faktisk rigtig sjovt 👍🏻😀 Lucy blev ved med at tage sine fine sko af, så jeg spurgte hende hvorfor hun blev ved med at tage dem af, og hun sagde at det var fordi de gjorde ondt at have på, hun fik vabler! Jeg spurgte hende hvorfor hun så havde taget dem på og hun svarede:
"Fordi jeg føler mig smuk med dem på!"
Da vi kom hjem fik vi frokost og jeg fik skypet lidt 📱 Derefter havde Lucy, Heather og jeg pige tid! Vi gik i poolen, tog sol og legede! Endnu et sjovt citat fra Lucy:
"Min tan er ved at være perfekt!"👌🏻

Lidt billeder fra kirken!




Til aftensmad havde Heather lavet suppe og efter det spillede vi spil og hyggede os 🎲 Inden senge tid lå vi hele familien og snakkede om vores højdepunkter fra weekenden og læste godnat historie! Rigtig hyggelig søndag 👌🏻☺️ 

Knus Mette 


// Today has been a nice and calm Sunday☺️ We stod up and went to church. I went with Lucy to Sunday school and it's actually a lot off fun😀👍🏻 Lucy kept taking off her pretty shoes and I asked her why? She said that it hurt having them on and she got blisters. I asked her why she had chosen these shoes then, and she said:
"Because I feel pretty in them!"
When we came home we got lunch and I skypet home 📱 After that Lucy, Heather and I had girl time! We went in the pool, got tan and played! Another funny thing Lucy said was:
"I think my tan I just perfect!"

Here are some pictures of the church!




For dinner Heather made soup, it was really good, and after that we played games and had fun 🎲 Before bedtime the hole family was taking about the best part of the weekend and we read bedtime story! Really a cozy Sunday👌🏻☺️

Hugs Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar