lørdag den 18. juli 2015

ENDELIG ankommet

Efter en del ventetid er jeg endelig ankommet til San Antonio! 👏🏻
Flyvet fra New York til Houston var der ingen problemer med, faktisk var vi der en time før beregnet 👌🏻 Jeg skulle flyve fra Houston kl 17:50 og lande kl 18:50! Men i stedet fløj jeg kl 20:30 ✈️😓





Heather (min værtsmor) og Lucy kom og hentede mig i lufthavnen 👩🏼👧🏼! Da vi kom hjem blev jeg mødt med dans og et Welcome Mette skilt i gangen som drengene havde lavet, efterfulgt af en masse krammer! Jeg kan ikke forstille mig en bedre velkomst! 


(Har taget skiltet ned og hængt det i mit værelse 👍🏻)

Efter vi havde snakket lidt sammen var vi alle sammen trætte så vi gik i seng, eller jeg pakkede lige ud først! Skabsplads bliver i hvert fald ikke noget problem 🙈


Jeg har fået et KÆMPE værelse med udsigt til poolen OG mit eget badeværelse! Det er helt overvældende! 🛁

Imorges kl 07 kom Lucy og Eli ind til mig! Vi legede og hyggede os! Det er virkelig nogle helt igennem imponerende børn! Eli kan alle 50 stater OG deres "hovedstat", Theo kan næsten hele det periodiske system 😀 I dag har vi bare hygget, være kreative, set My little pony og været ude at handle ✂️📒


Knus 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar