torsdag den 16. juli 2015

Sidste dag i New York

Dagen i dag har været med ens med de andre dage 😀 Vi fik morgenmad på Old Johns og så har vi ellers bare haft timer hele dagen. Omkring kl 11, fik vi en pause på 30 minutter, så pigerne og jeg gik ud for at få lidt og spise! Vi fandt denne hyggelige cafe hvor vi kunne tage noget mad med! Jeg bestilte en grilled cheese sandwich og har aldrig i mit liv set SÅ meget ost i en sandwich! 🙈🍞



Der efter forsatte vi med timer omkring børnemishandling og mange andre emner. Det er vores sidste dag i dag! Til frokost fik vi en rimelig traditionel ret i Amerika, nemlig Mac and Cheese! 😁 


På vej hjem Chane fik øje på et marked, så vi gik igennem marked på vej til hotellet. Det var lidt mærkeligt at midt inde i New York der var et marked med de lækreste frugter 🍓🍒🍎🍍🍉, de flotteste blomster🌸💐🌷🌺!! Det var så smuk 👌🏻




Nu er vi ved de sidste timer, og så skal vi fremlægge omkring vores land og derefter vi vil tage the subway til Ground Zero og Frihedsgudinden 🗽 🚌

Imorgen skal jeg med flyvet til Houston kl 13:50 og så flyver jeg fra Houston til San Antonio og lander kl 18:50 🌵✈️ Her kommet Ted (min værtsfar) og børnene og henter mig 👦🏼👧🏼👦🏼👦🏼 

Knus 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar