lørdag den 18. juli 2015

Første dag //First day

Så er det senge tid her i San Antonio :-)
- Jeg har haft en dejlig dag med familie og er helt sikker på at jeg får et helt fantastisk år! Børnene er så søde og så sjove! Jeg er sikker på at denne familie er den helt rette for mig :-) :-) Her til aften fik vi kalkun bruger og hotdogs, det smagte rigtig godt! Har aldrig prøvet en kalkun bruger før, men det er helt sikkert ikke sidste gange jeg får det! :-) Her til aften gik Heather og jeg en tur rundt i nabolaget, mens børne havde en legekammerat på besøg! Alt i alt har det bare være en fantastisk dag! :-) Glæder mig allerede til imorgen!

Lige en lille "service meddelse" fra nu af vil bloggen både være på dansk og engelsk så min familie og venner herover kan følge med! :-)

//Then it's bed time here in San Antonio :-)
-I've had a wonderful day with the family and I'm quite sure that I will get an absolutely fantastic year! The kids are so cute and so fun! I'm sure this family is the right one for me:-) This evening we got turkey burgers and hotdogs, it tasted really good! I have never tried a turkey burger before, but it is certainly not the last times! :-) Heather and I went for a walk around the neighbourhood,  while the child had a playmate over! All in all, it just be an amazing day! :-) I am already looking forward for tomorrow!

Just a small message, from now on the blog will be on both Danish and English, so my family and friends here in the state can keep up! :-)


Vi er kreative! //Being creative!




Den sødeste hilsen fra Lucy //The cutest note from Lucy :-)



Knus! //Hugs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar