onsdag den 15. juli 2015

Første dag i New York

Så er første dag gået! Vi startede med morgenmad kl 07:00. Jeg sat mig sammen med to søde piger som viste sig at være fra Syd Afrika, og har faktisk gået med dem lige siden! 😄 De er helt vildt søde og vi griner en del (Se vedhæftet billede, fra venstre er det Mira, Chane og mig).


Kl 08:00 begyndte vores kursus så! Vores "lærer" i denne uge hedder Abby og en vildt sød dame samtidig med at hun har humor, så det gør timerne lidt interessant. Vi skulle gå rundt og hilse på nogle af de andre, og jeg fandt en mere som også skal til Texas 👍🏻👌🏻 Godt nok Houston som er 3 timer væk, men alligvel! Det er vildt spændende at høre hvor de forskellige piger skal hen og hvor mange de skal passe! Vi er omkring 50 piger på holdet, 25 af dem er fra Tyskland, 15 fra Frankrig, 2 fra Syd Afrika, 3 fra Kina, 1 fra Venzuela, 1 fra Columbia, 2 fra Spanien og så mig fra Danmark! 😄 På torsdag skal vi op i hold, som er inddelt efter vores land, og fortælle om vores land og hjemby. Det vil sige at der skal stå 25 fra Tyskland og fortælle om alt det og så skal jeg så fortælle hvad Danmark er kendt for osv osv 🇩🇰 Det skal nok blive interessant. Her på vandrerhjemmet kender de allerede til Danmark, eller der står i hvert fald sådan en her på gangen! 

Her til aften tog mig, Mira og Chane ud for at få en hotdog! Da det ikke lige frem er min favorit ret fik jeg kyllingespyd. Der efter gik vi en tur i smukke Central Park, og selvom klokken var 20:30 om aften, så løb de alle sammen som om verden var ved at bryde sammen 🏃🏼💨

Her står vi uden foran en eller anden kendt bygning! (Kan ikke lige huske hvad den hedder, tror det var noget med Donald trump) 🙈

Et billede af Mira med hendes aftensmad! Hun skal bo i Washington DC!🔥🐕




Og de mange løber i Central Park 🏃🏼🏃🏼🏃🏼



Nå må hellere smutte i seng, det var begrænset med søvn jeg fik i nat! 

Så godnat herfra og godmorgen til jer ☺️

P.s lige en sjov historie, min roomie spurgte mig om hjælp med at ligge et billede på hendes Facebook imorges fordi hun vidste ikke hvordan man gjorde. Hun havde ikke Facebook og havde aldrig haft det da det er forbudt i Kina. Facebook, Instagram, Youtube og Google er forbudt, tror i hvert fald nok at det var det hun sagde! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar