onsdag den 29. juli 2015

Første gang i biografen i USA //First time in the cinema in USA

Hold da op en dag!! :-) Endnu en dejlig dag, i skønne omgivelser, omringet af en dejlig familie! Det her sted gør mig så glad! :-) :-)
I dag har vi bare hygget os alle 4 sammen! Vi har været i poolen (som altid), spillet spil (som jeg tabte :( ) og ja bare været sammen! :-)

Der bliver planlagt strategi!



Kl 02:30 kørte Lucy og jeg, Eli til violin. I stedet for at køre hjem igen, sad vi og lyttede. Han har talent! (Y)

Lige et enkelt billede af mig og den sødeste pige i verden:



Efter aftensmad havde jeg aftalt med Simone (min vejleder) Andrea og Johanna (de andre Au Pair piger, dog mangler Inamarie men hun var forhindret), at vi ville tage i One dollar biografen, hvor man kun betaler 1$ (en dollar) for at se en film! Det er lidt ældre film, så det vil sige nærmeste nye film i DK! Vi tog ind og så SPY og det var virkelig sjovt! Jeg købte en medium popcorn og cola, men havde lige glemt at alt i USA er større, så en medium cola svarer nok til en XXL cola i DK, haha! Men det var en rigtig god oplevelse og det er i hvert fald ikke sidste gang jeg gør det! De billet priser kunne de nu godt lærer noget af der hjemme, for lige at forklare det bedre så bedste forstår det, så betaler man kun 1$ for at komme ind og se en film, hvilket svarer til 7 danske kroner! 

Lidt billeder af biografen ude fra:



Her er min medium cola og popcorn! Selvfølgelig kom der smør på popcornene og det smagte rigtig godt!


- Ikke den film vi så, det var blot reklamer, man skal nemlig helst være der i lidt god tid da det ikke er nummererede pladser, men man bare sætter sig hvor man vil :-) 


Jeg var først hjemme kl 22:30, og havde lovet børnene at jeg ville sove sammen med dem, så de havde lavet en seng til mig, men de sov allerede så gik i min egen seng og så må vi sove sammen imorgen! :-) 

Godnat herfra og god dag!

Knus Mette 


 //What a day!! :-) Yet another lovely day in amazing Texas, surrounded by a nice family! This place makes me so happy! :-) :-)
Today we just enjoyed each others company! We have been in the pool (as always), played games(which I lost:() and Yes just been together! :-)

They are planning strategy!



At 02:30 Lucy and I drove, Eli to the violin. Instead of driving home again, we sat and listened. He has talent! (Y)

Just a picture of me and the sweetest girl in the world:



After dinner I had agreed with Simone (my supervisor) Andrea and Johanna (the other Au Pair girls, however we are missing Inamarie but she was prevented from coming), that we would take in One dollar cinema, where you only pay 1$ to see a movie! It is slightly older movies, but thats almost the new films in DK! We went in and saw SPY and it was really funny! I bought a medium popcorn and cola, but had just forgotten that everything in the United States is bigger, so a medium cola is similar enough to an XXL cola in DK, haha! But it was a really good experience and it is certainly not the last time I do that! The ticket prices, they could learn something of that at home.

Just some pictures of the cinema from the outside:



Here is my medium coke and popcorn! Of course there was butter on the popcorn and it tasted really good!


-Not the movie we saw, it was just advertising. You should preferably be there in a little good time because it is not numbered seats, but you just sit where you want to :-)

I was home at 10:30 pm, and had promised the kids that I would sleep with them, so they had made a bed for me, but they slept already so I went in to my own bed and then we can sleep together tomorrow! :-)

Good night from here and have a good day!

Hugs Mette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar