mandag den 20. juli 2015

Endnu en gang blev jeg vækket med kram og bamser i sengen, så dejligt! :-) Ted tog mig med til the social security office. Vi var der præcis kl 09 da de åbnede og vi blev nød til at vente i en kø, men det tog ikke så lang tid! Da det endelig blev min tur, kom jeg hen til disken og hun ville se min DS 2029 dokument (den viser at jeg har tilladelse til at være her i landet), men den havde de taget i New York, så derfor kunne jeg ikke få et person nummer før jeg havde den, så vi kørte hjem ad igen :-) Men jeg vil få det fikset på onsdag, nu ved jeg hvor det er og så kan jeg selv køre der hen og få det ordnet mens børnene er til klaver.

Da vi kom hjem kørte Ted på arbejde og så var det bare mig og børnene. Efter frokost kørte vi i parken og legede i omkring 1 1/2 time. Det tog os ca 30 minutter at køre til parken selvom det burde kun havde taget 10 minutter, men det er en stor by og jeg er ikke bekendt med vejene, så drengene hjalp mig men vi kom lidt i problemer, men vi fandt da parken til sidst og det var rigtigt sjovt men også meget varmt! Så da vi kom hjem fik vi lidt is, og hoppede derefter i poolen. Jeg har taget mit GoPro kamera med til Texas så vi filmede en masse videoer i poolen. :-)

Theo skulle til klaver kl 18, så vi hoppede alle i bilen og kørte afsted. Efter at vi havde smidt Theo af til klaver, kørte Lucy, Eli og mig i Target (en kæmpe supermarked kæde i USA). Her skulle vi blot have 3 ting:
Solcreme
En kalender
og Makeup fjerner

men det endte dog med lidt flere ting i vognen. Lucy købte en dukke og Theo købte nogle balloner. Jeg købte også noget Vitamint water, det koster normalt 20 kr stk hjemme i DK, her købte jeg 6 for 25 kr, så jeg kunne ikke dy mig :-) :-) Efter vi havde handlet ind i Target kørte vi tilbage efter Theo. Jeg kørte børnene hjem og kørte videre ud for at få Sushi med Simone (min vejler herover). Det var rigtig hyggeligt og på torsdag skal jeg mødes med de andre Au Pairs i det her område! :-)

Nu er jeg på vej i seng efter en lang og god dag! Mit ansigt er blevet lidt rødt, men forhåbentlig er det bare fordi jeg skal vænne mig til varmen :-)

Knus Mette
P.S billeder længere nede

//Once again I was awakened up by two sweet kids hugging me and teddy bears on the bed, so nice! :-) Ted took me to the social security office. We were there exactly at 9 am when they opened and we were forced to wait in a queue, but it didn't take so long! When it was finally my turn, I came to the counter and she would see my DS 2029 document, but they took it in New York, so therefore I couldn't get a social security number before I had it, so we drove home again:-) But I will get it fixed on Wednesday, now I know where it is and I can drive there by myself while the kids are at piano.

When we got home Ted drove to work and then it was just me and the kids. After lunch we drove to the Park and played in about 1 and a half hour. It took us about 30 minutes to drive to the Park even though it should only have taken 10 minutes, but it's a big city and I am not familiar with the roads, so the boys helped me but we got in a little trouble, but we finally found the Park and it was real fun but also very hot! So when we got home we got a little ice cream, and then jumped in the pool. I have taken my GoPro camera with me to Texas so we filmed a lot of videos in the pool. :-)

Theo was going to piano at 6 pm, so we all jumped in the car and drove off. After we had dropped off Theo for piano, Lucy, Eli and me drove to Target (a giant supermarket chain in the United States).
We should only have 3 things:
Sunscreen
A calendar
and Makeup Remover

But it ended, however, with a few more things in the cart. Lucy bought a doll and Theo bought some balloons. I also bought some Vitamint water, it costs 2,9 $ usually home in DK, here I bought 6 for 4 $, so I could not restrain myself:-)) When we left Target we drove back after Theo. I drove the kids home and drove further out to get Sushi with Simone (my counsellor). It was really cosy and on Thursday I meet up with the other Au Pairs in this area! :-)

Now I'm on my way to bed after a long and good day! My face was slightly red, but hopefully it's just because I have to get used to the heat:-)

O(hugs) Mette


Venter på at det bliver min tur //Waiting for it to be my turn 



Nogle billeder fra legepladsen //Some pictures from the playground







Se hvor søde og dejlig de er! //Look how cute and adorable they are! 




Snack tid og derefter i poolen //Snack time and after that the pool





Sushi til aftensmad //Sushi for dinner! :-) 
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar