tirsdag den 14. juli 2015

Ankommet til New York

Efter en virkelig lang flyvetur er jeg nu endelig landet i New York! Jeg ankom igår til lufthavnen 09:30 pm, og blev hentet af en shuttle bus, men hold da op hvor tog det lang tid at kører fra lufthavnen og så til vandrerhjemmet! Hvis der ikke var trafik ville det tage omkring 40 minutter men det tog altså 2 timer!!!! 
En af grundene at det tog så lang tid var fordi vi skulle køre igennem Time Square, jeg har prøvet at tage lidt billeder af det! 




Jeg fik tjekket mig ind og kom op på mit værelse omkring kl 11:30 pm. Min værselskammerat var allerede for længst gået i seng, så hun fik noget af et chok da jeg kom ind 🙈 Hun hedder Eva og er fra Kina. Det er ikke lige alt hvad hun siger som jeg forstår, der bliver nemlig blandet lidt kinesisk ind i hendes engelsk, men hun er en vældig sød pige 👍🏻 Væreslet er ikke noget at prale af, men så igen jeg skal jo kun sove her! Nu vil vi smutte ned og få lidt morgenmad inden alle de forskellige kurser går igang! I får lige et billede af den smukke udsigt! Vandrerhjemmet ligger lige op ad Central Park🌳🗽




Ingen kommentarer:

Send en kommentar