tirsdag den 21. juli 2015

Picnic i parken //Picnic in the park

I dag stod vi op, spiste morgenmad og legede lidt :-) Eli ville gerne i parken, så vi smurte nogle sandwicher og skar noget vandmelon og tog med og lavede en picnic ud af det! Det var rigtig hyggeligt :-) Da vi kørte fra parken kørte vi i target og fik lidt forskellige ting vi havde brug for. Da vi kom hjem øvede børnene klaver og violin. Vi legede med LEGO, dukker og havde snuggle party, som børnene kalder det. Vi tog en masse tæpper, puder og dyner og lå og snakkede og havde det bare rigtig sjovt. Disse børn er virkelig kloge, men samtidige er de så sjove og jeg griner så meget med dem! :-) Jeg har det helt dårligt med at jeg ikke rigtig har tid til alt det hjemme i Danmark, men jeg har det bare så godt her og der sker noget hele tiden, så hjemve har ikke ramt mig endnu, men mon ikke det kommer! Selvom jeg ikke har hjemve så savner jeg dog stadig Varde, min familie og mine dejlige venner :-* :-* Må blive bedre til at skrive, men det er lidt svært når der er 7 timers forskel, fordi når de kan skype er jeg på arbejde, og når det er aften og jeg har tid, så er de på vej i seng... Må prøve at få skypet med nogen i weekenden :-)
Da Heather kom hjem lavede hun lækkert aftensmad! Til dessert fik vi is. Efter det gik mig, Lucy og Eli op på værelset for at lege lidt inden senge tid. Der blev fortalt en masse joke, det var rigtig sjovt. Nu er vi alle gået i seng og er klar til en hektisk dag. Børnene har en masse forskellige ting de skal til imorgen, og jeg skal have styr på mit person nummer :-) Ha en go' dag i Varde!

Knus Mette

//Today we stood up, ate breakfast and played a little:-) Eli would like to go to the Park, so we made some sandwiches and cut some watermelon and made a picnic out of it! It was really nice:-) As we drove from the Park, we drove to Target and got some different things we needed. When we got home the children practiced piano and violin. We played with LEGO, puppets and had snuggle party, as the kids call it. We took a lot of blankets and pillows and lay and chatted and had a lot of fun. These kids are really clever, but they are so funny and I laugh so much with them! :-) I have it quite badly with that I don't really have time for all off the people back home in Denmark, but I'm having such a nice time here and something happens all the time, so homesick has not hit me yet, but I wonder if it comes! Though I don't have homesick I still miss Varde, my family and my wonderful friends :-) I need to be better to write, but it's a bit difficult when there are 7 hour between us, because when they can skype I am at work, and when it is evening and I have the time, then they are on their way to bed ...  Going to skype with them in the weekend!
When Heather came home she did a delicious dinner! For dessert we got ice cream. After that me, Lucy and Eli went up to the room to play around a bit before bed time. There was told a lot of joke, it was really fun. Now we are all gone to bed and are ready for a hectic day. The kids have a lot of different things they need to do tomorrow, and I need to get my social security number:-) Have a great day!

Hugs from Mette


Den daglige morgen vækning //The daily morgen rutine 

Morgenmad = en halv vandmelon //Breakfreat = Half a watermelon


Picnic i parken //Picnic in the park



 Øver violin og klaver //Practise violin and piano 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar