søndag den 2. august 2015

The weekend

Så fredag var bare familie hygge! :-) Vi købte kyllinge vinger og spiste i stuen mens vi så film! Det var rigtig hyggeligt :-) :-)

Lørdag var en lidt hektisk dag for mig! Jeg skulle i banken og snakke med dem. Jeg vil gerne have en amerikansk konto så jeg kan få min løn betalt ind over der, samtidig med at jeg gerne vil lave en slags opsparing :D Det tog næsten 3 timer... Det hele foregår over nettet. Men jeg fik det da til sidst og mit kort vil være her i løbet af 7 - 10 dage! :-) Glæder mig helt, hihi!!!!!!
Efter banken skulle jeg mødes med Simone, hendes kæreste og hendes veninde, samt Andrea, Johanna og Inamarie (De andre Au Pairs). Vi skulle i noget der hed panik rummet. For at gøre en lang historie kort, så gik det ud på at vi blev sat sammen med nogle andre og med dem dannet vi et team. Vi kaldte vores team for The Apple team (æble holdet). Vi kom ind i et rum fyldt med forskellige slags bokse, og alle havde en lås på, så vi skulle enten finde nøglen eller kommer frem til koden. Det galt om at finde en bestemt ting inden for 1 time. Vi kom ud 8 minutter før tid, så det var okay :D

Lidt billeder derfra!





Fra venstre er det Simone (Min vejleder), Johanna, Inamarie, Andrea og mig! 



Da jeg kom hjem fik vi lækker aftensmad og så kørte vi i biografen for at se inside out! Den var virkelig sjov! Grinte så meget! :D Der var rulletrapper INDE i biografen, sådan så biografen ud udefra :-)

Idag (søndag) var vi i kirke som sædvanlige, og da vi kom hjem fik jeg lige skypet lidt med mor og far! Det var rart lige at snakke lidt dansk igen, hihi :-) Lucy, Eli og Theo havde nogle venner på besøg, og da klokken var 16 kørte Ted og Theo afsted. Theo skal nemlig på lejre hele den næste uge! Lucy, Eli, Heather og jeg kørte til sådan et slag vandland, men ikke helt. Det lå inde på militær basen! Det var super sjovt!!!!! :D Her er lidt billeder fra idag:








Eli som klatre på klatre vægen! Han nåede toppen 5 gange!



Lucy i hendes fine kjole

En dejlig weekend!!! 

Knus Mette



Ingen kommentarer:

Send en kommentar