torsdag den 20. august 2015

Siden sidst //Since the last time.

Det er ved at være et stykke tid siden jeg har skrevet sidst, men kan se at der stadig er folk som tjekker hver dag og der er sket noget på bloggen, og det værdsætter jeg! :-)

Som sagt tidligere så er det blevet hverdag herover, eller det vil sige ikke helt. På mandag starter børnene i skole og så skal jeg vænne mig til et helt nyt skema. :-) Eli er begyndt at vække mig kl 06:00, bare lige får at jeg kan begynde at komme ind i rutinen (læs: Han er allerede i rutinen og keder sig, så det er bedre at vække mig så vi kan lege) Men det er nu meget hyggeligt og så får vi noget ud af dagen! :-) Siden sidst er der ikke sket det store, vi hentede Eli fra camp i sidste uge og har bare nydt den sidste uge sammen inden de nu starter i skole! :-) :-)
Og når ja, så er jeg også begyndt at lave MEGET mere mad. Det går meget bedre og det har været en succes hver gang! Jeg var lidt tilbage holdende i starten med hensyn til at lave mad. Det er jo som sagt et helt nyt hus, og en helt ny familie man har fået, og hvad kan de lide og ikke lide, men indtil videre har der ikke været noget som ikke kunne spise haha :-)

I aften skal jeg i biografen med de andre piger og så står den snart på weekend! :-) :-) Håber at alt går godt der hjemme og at alle har det godt!

Lucy i hendes tøj til føste skole dag, hun er meget spændt og samtidig lidt nervøs! Hun starter i første klasse, så hun får ny lærer og nye klasse kammerater. Det amerikanske skolesystem er meget anderledes i forhold til vores i Danmark. 
Lucy er dog lidt bange for at hendes klassekammerat vil tro at hun tror det er vinter siden hun kommer i skole med en cowboyjakke! :-) :-) 


Vores morgenhygge stunder! Noget af det jeg værdsætter højt! 


Knus Mette 

//It has been a while since I've written lately, but can see that there are still people there check the blog every day to see if something happened on the blog, and I appreciate it! :-)

On Monday the kids are starting in school and so I need to get used to a whole new time schedule. :-) Eli is beginning to wake me up at 6:00 pm, just so I can begin to get into the routine (read: he's already in the drill and bored in the morning, so it is better to wake me so we can play around) But it is really nice, and I enjoy the time with him in the morning and then we get something out of the day! :-) There hasn't happened anything different lately, we picked up Eli from camp last week and have just been enjoying the last week together all 4 of us before school starts! :-) :-)
I also started cooking a lot more for dinner. It goes much better and it has been a success every time! I didn't cook very much in the beginning. It was brand new House, and a brand new family, and what did they likes and dislikes, but so far there has not been anything that wasn't eatable LOL :-)

This evening I am going with the other girls to the movies and then its almost weekend! :-) :-) Hope that everything is going well at home, and that all are doing well!

Lucy in her clothes for first school day, she is very excited and at the same time a little nervous! She starts in first grade, so she gets new teacher and new classmates. The American school system is very different in relation to our in Denmark.
Lucy is, however, a little afraid that her classmate will believe that she thinks it is winter since she comes to school with a cowboy jacket! :-) :-)


Our morning cuddle! Something I appreciate a lot!

Hugs Mette 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar