søndag den 6. september 2015

Weekend

Onsdag tog Inamarie, Simone og jeg ind til San Antonio Down Town. Jeg ville rigtig gerne prøve det der hedder river walk! Det er næsten lige som kanal rundfart bare bedre, hihi 😁 Det var super hyggeligt og smukt! Det er i hvert fald ikke sidste gang jeg gør det! Efter vi havde sejlet rundt tog vi over og se the Alamo, for jer der ikke ved hvad det er, så kan i Google det da jeg ikke rigtig helt selv ved hvad det er haha, men det er i hvert fald en stor ting 🙈🙈 

Her er lidt billeder fra den onsdag!






Torsdag spiste vi alle sammen (alle Au Pairs) middag sammen og mødte den nye pige! Hun er fra Tyskland og virker rigtig sød 👍🏻 

Fredag tilbragte jeg med familien, vi tog ud og spiste på en rigtig lækker mexicanskrestaurant! Det var virkelig godt! Da vi kom hjem hyggede vi bare med lidt spil og tv! 

Lørdag stod den på pool og BBQ party ved min vejleder Simone, hendes veninde Ellen og Inamarie! Jeg havde taget noget pasta salat, hjemmelavet gucamole, salas og Chips! Det var en super hyggelig dag! Efter vi havde spist spille vi spil og så film! 😀

Nu er det så søndag og imorgen er det Labour Day! Det vil sige at næsten alle har fri fra arbejde, så det er dejligt med en forlænget weekend! Håber i har det godt! Knus Mette ❤️
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar