onsdag den 30. september 2015

De sidste par dage!

Som lovet kommer der endnu et indlæg ;-) Der er blevet oplevet meget siden sidst!

Mandag tog vi i den japanske te have. Det er en helt utrolig smuk park, med flotte blomster, vandfald og broer. Derefter kørte vi til downtown for at tage på en slags kanal rundfart, nemlig River Walk San Antonio. Jeg fik ikke rigtig taget nogle billeder derfra :-) :-) Derefter kørte vi hjem og slappede lidt af inden børnene kom hjem!



Tirsdag tog vi San Antonio akvarium. Det var godt nok lidt skuffende! Heldigvis havde vi kun betalt 5 $ for billetterne!! Men her så vi en masse fisk, rokker og fugle :-)





Derefter kørte vi i PartyCity for at prøve kostumer til halloween, jeg vil skåne jer for billederne haha :-) Vi spiste frokost på Twin Peaks. Da vi kom var det ikke til at få en parkeringsplads, der var fyldt! Så vi holdte lidt længere henne. Da vi kom ind var der KUN mænd, ikke en eneste kvinde udover Mette og jeg, og nåår ja de meget lette påklædt tjener. Vi valgte at sidde udenfor da der ikke var plads indenfor og det larmede rigtig meget!





Da børnene kom hjem kørte vi til kor. Mette havde aldrig prøvet at få en donut før, så det skulle vi da lige prøve og det synes Lucy da også var en god ide! :-)


Efter aftensmad kørte Mette og jeg til Tower of the Americans downtown San Antonio. Jeg havde ikke været der før, men det er i hvert fald ikke sidste gang jeg kommer der! Det var så smukt at kigge ud over hele byen :-) Jeg har udvalgt lidt billeder for vi tog simpelthen så mange at jeg ikke vil putte dem alle sammen på bloggen :-) 








Onsdag stod vi op og gjorde os klar. Kl 10:45 skulle vi nemlig hen på Lucy's skole og spise frokost med hende (Mette og jeg spiste ikke noget) Heather var der også og det var super hyggeligt! :-) Derefter kørte vi på In N Out og fik frokost! Endnu et sted man skal prøve i USA. Da vi var færdige der kørte vi lige i one dollar store for at se om de havde noget vi ikke kunne undvære ;-) Derefter kørte vi tilbage til skolen for at spise frokost med Eli (igen spiste vi ikke noget) :-)! Nu er vi lige kommet hjem og skal lige tage lidt sol inden børnene kommer hjem!




Knus herfra!! :-) :-) 














Ingen kommentarer:

Send en kommentar