tirsdag den 15. september 2015

Siden sidst endnu engang! ;-)

Hold da op der er sket meget siden sidst! Og undskyld for ikke at have skrevet så meget på bloggen som ellers lovet, vil jeg selvfølgelig prøve at lave om på ;-)

Men altså i sidste søndag tog vi på en lille vandre tur for at se på dyr. Vi så en masse fugle samt nogle kæmpe edderkopper! Det var rigtig hyggeligt!! :-) :-)


I ugens løb skete der ikke det helt store, så der er ikke rigtig nogle billeder derfra. Dog er der en del billeder fra weekenden! Heather og Lucy tog på mor+datter camp, så det var bare mig og drengene i den her weekende. Fredag aften skulle Theo til klaver, så Eli og jeg tog ham og vi ventede i bilen og spillede spil. Da vi kom hjem spiste vi kylling og så film, rigtig hyggeligt! :-)


Lørdag stod den på tøsehygge med pigerne. Vi mødtes og spiste nogle lækkert sushi, hvorefter vi kørte til det her sted der hedder Topgolf. Det er lidt ligesom bowling bare med golf! Det var super sjovt og vi havde en skøn tid sammen :-)! Derefter tog vi til centeret og shoppede lidt! Simone og jeg kørte ud og fik lidt at spise efter og tog hjem til hende og så en film! En rigtig hyggelig dag :-) 









Søndag var det bare mig og børnene der var hjemme til aftensmad. Så vi besluttede at tage ud og spiste sushi! :-) Det var en stor succes, derefter tog vi en vogn og kørte hele butikken rundt og smagte på smagsprøver, børnene kaldte det sample hunting :-) Det var super sjovt! 








Igår (mandag) var en meget speciel dag! :-) Eli havde nemlig fødselsdag og blev 9 år!!!!!!!! Vi stod op, gemte gaverne, fik hjerteformede vafler og gjorde klar til at tage i skole. Da Eli og Lucy kom hjem fra skole kørte vi til violin, og derefter skulle de prøve taekwondo for første gang. Det gik så godt at de blev rykket op på et bedre hold da de var for gode til det hold de var ved :-) :-) Da vi kom hjem lavede Heather lækker fødselsdags middag og jeg havde bagt kage. Børnenes farmor og farfar kom og spiste og åbnede gaver med os. Det var super hyggeligt :-)!




På onsdag er det så Lucy's tur til at fylde år. Hun fylder 8 år :-) :-) På fredag kommer min veninde fra Danmark og besøger mig, og det glæder jeg mig rigtig meget! :-) 

Tror vidst det var alt for denne gang! Skal nok skrive snart igen! 

Knus Mette 




























































































Ingen kommentarer:

Send en kommentar