torsdag den 11. februar 2016

Long Horn Parade og mere til!

Lørdag d. 30/1 brugte jeg med Simone and Andrea! :-) Vi startede med at tage i den botaniske have hvor vi gik og nød solen lidt og den fine natur! :-) Vi fik også slappet lidt af i de kæmpe lænestole. Derefter kørte vi til Bird Bakery og fik frokost. Det er en kendt person her i San Antonio som ejer Bird Bakery og de laver bare de aller bedste sandwichs! :-) Vi sluttede dagen af med lidt shopping samt en smoothie! :-) Om aften tog familien og jeg ud og spiste. Heather's søster var i byen på besøg og dette var hendes sidste aften her, så vi fik mexicansk mad! En rigtig dejlig dag. 



















Søndag slappede jeg bare af om dagen og fik ryddet op på mit værelse! Om aften tog jeg med Amanda og hendes to hunde i hundeparken og så tog vi ud og fik tacos til aftensmad :-) 


Mandag, tirsdag, onsdag og torsdag skete der ikke det helt store. Det er jo bare hverdag herover som derhjemme. :-) 

Fredag var Lucy syg så hun blev hjemme fra skole og hyggede med mig hele dagen! :-) Til frokost fik vi Lucy's yndlings mad nemlig Chick Fil A. Da Eli kom hjem legede vi med ham :-) 






Fredag spiste jeg aftensmad med Simone og Andrea. Vi så gyserfilm hjemme ved Simone og hyggede ellers bare! :-) 

Lørdag morgen skrev Frida, en af mine svenske veninder, til mig om jeg ville med ned i byen og se longhorn parade. Det er disse kør med lange horn, de skulle gå igennem midt byen for at reklamere at Rodeo sæsonen starter nu. Vi mødtes med Frida's anden veninde fra Sverige Matilda. Det var rigtig hyggeligt! Vi fik set optoget og The Alamo og så spiste vi frokost! Vi besluttede os for at spise aftensmad sammen, sammen med nogle andre af deres venner som også er Au Pairs. Vi havde en kultur aften hvor vi hver især bragte en ret fra vores eget land. Jeg havde lavet gammeldags æblekage. Det var rigtig lækkert! Vi fik mad fra Danmark, Sverige, Tyskland, Brasilien og Mexico! :) 




























Søndag morgen fik jeg morgenkaffe med Andrea og Simone! Vi tog på denne Rooftop bar som vi skal på til min fødselsdagfest som jeg holder d. 27/2! Her fik vi en rigtig god kop kaffe, derefter tog vi til SouthTown hvor vi spiste Brunch! Det var rigtig lækkert! :-) Derefter kørte vi til det der hedder et Fleamarket, bedre kendt som et loppemarket. Det var ikke lige det vi havde forventet! Der var rigtig mange nye ting og det var ikke det vi håbede på! :( Derefter kørte vi hen til en Doughnut butik vi havde hørt om, men de lukkede tidlig pga SuperBowl, så vi kørte hen til en is butik og fik en is i stedet for! :-) Derefter kørte vi til den Japanske te have for at nyde solen! Om aften spiste jeg middag med familien og derefter kørte jeg hjem til Amanda og blev der natten over for at passe hundene :-) Det blev ikke til meget Superbowl for mig, men det interessere mig heller ikke, så jeg ville hellere bare ligge i badekaret og slappe af :-)!



Billede på badeværelset! :)







Og så blev det hverdag igen! :-) Ikke sket det hele store! Været i fitness et par gange og tirsdag + torsdag (idag) har jeg været sammen med Andrea og Liam (4 måneder gammel baby som hun er Au Pair for). Nu venter jeg bare på at klokken bliver 5 så jeg kan køre i lufthavnen og hente Otto og Ebbe. De skal være her i 10 dages tid og det glæder jeg mig til! :-) 





Ellers håber jeg at i alle har det godt derhjemme! :-) :-) 

Knus Mette 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar