torsdag den 10. december 2015

Thanksgiving og meget mere!

Undskyld for de manglende opdateringer, men der har lige været en masse kørende på en gang! Der er sket en masse siden sidst! :-)

Torsdag d. 26 November var det Thanksgiving! Heathers søster, hendes mand og deres to børn, Ted's mor og far samt en af de tidligere Au Pairs gode ven, Abdul var her til at fejre det. Vi fik lækker kalkun med kartoffelmos, sovs og det der nu ellers hører til Thanksgiving! Børnene lavede et teater stykke for os og der blev spillet spil! Det var en rigtig god aften :-)









Fredag var det det man kalder Black Friday (sort fredag). Det betyder at alle butikker holder udsalg hvor der er mange penge at spare! Jeg fik købt lidt på nettet og så tog alle 5 børn og jeg i Target (lidt ligesom Bilka) for at se hvilke tilbud de havde. Alle børn købte lidt for deres lommepenge og jeg fik da også købt lidt :-) 
- Fredag fik jeg også en pakke hjemmefra fuldt med alle mulige julegodter! Det var rigtig dejlig og værdsat af HELE familien! Ja juleslikket er allerede væk ;-) Der var skam også gaver til alle børnene fra Moster, Bedste og mor! :-) Mor havde også send alle ingredienser til at lave pebernødder med! :-) Det var et rent hit! 









Lørdag kørte Heathers søster og hende familie hjem til Colorado! Det var en hård afsked men vi ser dem heldigvis til jul igen! :-) Efter de var taget afsted fik vi hentet julepyntet ned og pyntet huset! Vi fik også juletræet op at stå og så gik vi ellers igang med at pynte det! :-) En lille historie dertil: Hvert år køber familien en ny julekugle som på en måde skal repræsentere året eller noget specielt i det år der er gået! Denne gang købte de en ketchup flaske, hvilket er lidt en joke mellem familien og jeg ;-) Jeg putter ketchup på meget af maden og de synes det er sjovt hvergang, så derfor skulle det også være en ketchup julekugle. 
Der blev også spillet jule yatzy som mor havde sendt fra DK! Jeg fik lavet adventskrans og kalenderlys, hvilket var et stort hit hos familien! :-) Dejligt at det bliver værdsat! 














Mandag begynte hverdagen igen! :-) Børnene havde haft fri hele ugen op til Thanksgiving så de begyndte i skole igen! Lucy skulle have en lille øre operation mandag morgen for at hun kunne høre bedre da der havde været nogle problemer med hendes hørelse, men nu er alt godt igen! :-) Om aften tog vi ud og spiste på Ez's for at fejre at Lucy's operation var gået godt! :-) Tirsdag kom Heathers mor for at bo med os i en uges tid. 






Onsdag tog jeg i biografen med Simone for at se The perfect guy! En rigtig god film! Da vi var færdig fik jeg et meget trist opkald hjemmefra om at min farfar var gået bort.. Det var rigtig hårdt at hører men familien hjalp mig godt igennem det samt mine venner her over! :-) + nogle dejlige veninder hjemmefra som havde skrevet et brev i tilfælde af at sådan noget skulle ske! 




Torsdag tog vi alle 7 (Heathers mor var her) til Theo's skole for at se Eli i en Spelling bee contest (en stave konkurrence) Han havde nemlig kvalificeret sig fra hans skole ud af 40 deltager var ham og en anden pige de to bedste som skulle mødes med de to bedste fra en anden lokal skole! Eli fik en flot anden plads og vi var alle meget stolte!! Vi tog ud og spiste pizza for at fejre det! :-) 





Lørdag skulle Eli spille violin på et plejehjem! Så vi tog alle afsted for at høre ham og en masse andre unge mennesker som måde spillede violin, klaver og sang! :-) Det var rigtig hyggeligt.








Lørdag aften tog jeg ud og spiste sushi med Simone, Johanna and InaMarie. Det var nemlig InaMarie's farvel fest da hun forlader os her sidst i December. Efter vi havde spist sushi tog vi på en klub der hed wild west, igen et sted hvor de kun spille country musik og danser step dans to og to sammen. Der hang et skilt på væggen hvor der stod at man ikke måtte lave squat hvis man havde cowboystøvler med sporer ;-) Det er kun i Texas man ser det! ;-) Det var en rigtig hyggelig og sjov aften! 







Denne tirsdag var en stor dag for Lucy og Eli! De skulle nemlig til deres første bælte test i Taekwondo! De startede med et hvid bælte som alle gør og derefter skal man igennem en test til at få et gul bælte og efter det gule tester man til det orange osv osv, Eli og Lucy er dog så gode at Taekwondo så de testede for det orange bælte med det samme og de fik det! 
Tirsdag aften havde Eli en koncert med hans skole kor så det så vi alle sammen! Derefter kørte jeg med min veninde Amanda ud for at spise aftensmad! Vi spiste at the River Walk så vi kunne se alle julelysene! Derefter kørte vi rundt i byen og så alle de smukke huse og træer med julelys! 

















Onsdag var vi til bælte ceremoni hvor Eli og Lucy fik overrakt deres orange bælte i Taekwondo! :-) Onsdag aften tog jeg hjem til Simone for at se julefilm! Hun havde været så sød at male dette billede til mig og gav det til mig som en julegave! :-) 









I dag (torsdag) var til min sidste eksamen og går nu ikke længere i skole! Jeg afsluttede min engelsk skrive klasse med et A hvilket er det bedste man kan få og det samme gjorde jeg i min engelsk tale klasse! :-) Da Lucy kom hjem fra skole bagte vi pebernødder til alle naboerne! :-) Her til aften var vi til en julefest ved naboerne! Eller det vil sige at det blev et kort besøg for efter at børnene havde spist det de kunne og spiste så var de klar til at tage hjem igen, så det gjorde vi mens Heather og Ted blev og hygget sig! :-) 




Nu er det ved at være senge tid og Lucy står ved min side og ber om en godnat historie så må hellere gå ind og læse for hende! Godnat herfra og godmorgen til jer :-) Håber i får en dejlig weekend! 

Knus 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar