lørdag den 14. november 2015

Update!!

Så der er ikke sket så meget siden sidst! :-) Så det bliver endnu en gang bare en billedebog!

Her er et billede af den virkelig lange kø der er hver gang jeg skal hente Eli fra hans skole! Det er helt vildt så mange biler der er! :-) :-) Køen bag mig er endnu længere!


Lucy og jeg lakerede vores negle og Lucy ville gerne male min tå negle, og det sagde jeg ikke nej til! ;-) 


Fredag var Heather og Theo i Houston til noget konkurrence med Theo skole! Så Lucy, Eli, Ted og jeg tog ud og spiste! Vi spiste ved et sted der hedder Purple Garlic! De har en kæmpe sandkasse vi legede i! Det var rigtig sjovt og hyggeligt :-) 


Søndag tog jeg til Austin (hovedstaden i Texas)! 








Mandag, tirsdag, onsdag og torsdag går jeg stadig i skole! Det er begyndt at være rimelig kedeligt, men det er kun nogle uger endnu så jeg klarer den nok :-) 


Resten af ugen blev brugt på familie hygge hvor der blev spillet spil og spist pizza :-) 


Onsdag var det veteran dag! Hvilket betød at Heather havde fri og kunne nyde dagen! :-) 

Igår (fredag) var drengene ude og lege med deres venner, så det var bare mig og Lucy der var sammen! Vi kørte hen og fik Frozen Yoghurt! Derefter tog vi i Target og lad mig bare sige at julen er allerede ankommet for længst! :-) 





Om aften tog vi alle sammen i kirke og så deres opførelse af Shrek! Det var et rigtig godt stykke! De samme sange fra sommerspil i Varde og det hele, blot på engelsk! :-) 




Imorges stod jeg tidligt op, altså rigtig tidlige! Allerede kl 06, jeg skulle kører Theo hen til hans skole da han skulle være med i endnu en konkurrence.  Derefter kørte jeg hjem til Simone. Vi skulle deltage i det Yard sale som de havde ved hendes lejelighed! Det var rigtig sjovt og hyggeligt :-) 






Håber alt går godt i Varde!!!! Her kan det bestemt ikke gå bedre! :-) 

Knus Mette :-) 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar