mandag den 2. november 2015

Halloween og meget mere

Eli og Lucy havde skør hår dag i skolen i sidste uge, så vi stod op kl 05 for at sætte det perfekte hår og det her er resultatet:


Onsdag aften tog mig og pigerne først ud og spise. Vi spiste at Buffalo Wild Wings og derefter tog vi til Cowboys Dancehall. Da Milena og jeg ikke er 21 år, så for vi 2 store M på hver hånd som står for mindreårige. Vi sagde dog bare at det stod for Mette og Milena. ;-) 


Torsdag var det græskar tid! Lucy, Eli og jeg kørte ud og købte 5 græskar, en til hver af mig, Lucy, Eli, Theo og Heather. De blev rigtig flotte alle sammen!
Min er den hvor der står Trick og Treat som er det børnene siger når de banker på dørene og ber om slik. 







Fredag tog Milena og jeg ud og fik styr på det sidste til vores Halloween kostumer. Derefter tog vi på Orange Leaf og fik is. Milena skal flyve til Virginia i dag og være ved en ny familie. Derefter tog jeg ud til børnenes skole da der var karneval. Da karneval var over tog vi ud og spiste sammen hele familien! Det var en rigtig god dag :-) 














Så blev det endelig lørdag hvilket betød HALLOWEEN!! Wuuhu en dag jeg havde glædet mig så meget til! :-) :-) 
Jeg havde passet Amandas hunde siden onsdag og de fik også deres kostumer på! Om aften gik Eli, Lucy, Heather, Ted og jeg ud og sagde trick or treat! :-) Der var så mange børn og de var alle klædt ud rigtig flot! Derefter tog vi hjem og delte slik ud til de børn der kom ti vores hus! Her er nogen af de billede jeg fik taget! 






















Derefter skiftede jeg kostume til en påfugl og tog hjem til Simone sammen med de andre piger! Her havde vi en rigtig hyggelig og sjov aften! Vi var nogle der blev hos Simone og sov der hvilket bare gjorde det endnu hyggeligere :-)







Igår var jeg på safari hvor vi fodret dyr! Om aften tog jeg ud og spiste med pigerne for at sige farvel til Milena! :-( 






Håber alt går godt derhjemme! Knus Mette




Ingen kommentarer:

Send en kommentar